Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską. 30 dni, minut, treningów, przepisów

Pierwsza książka Ewy Chodakowskiej, najpopularniejszej polskiej trenerki personalnej, która eksperymentując na sobie, a z czasem na tysiącach kobiet, stworzyła unikalny program treningowy, którym zrewolucjonizowała kobiecy fitness i szturmem zdobyła rzesze zwolenniczek.




Szczegóły produktu
Tytuł:Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską
Autorzy:Ewa Chodakowska, Lefteris Kavoukis
Wydawnictwo:K.E. Liber
Format: B5, 288 stron
Cena detaliczna: 39 zł
ISBN:978-83-60215-99-9
Data premiery: 3 kwietnia 2013 r.

„Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską” - pierwsza książka Ewy Chodakowskiej, najpopularniejszej polskiej trenerki personalnej, która eksperymentując na sobie, a z czasem na tysiącach kobiet, stworzyła unikalny program treningowy, którym zrewolucjonizowała kobiecy fitness i szturmem zdobyła rzesze zwolenniczek.
Książka zawiera kompleksowy program miesięcznej metamorfozy z podziałem na poszczególne dni: 30 dni, 30 treningów po 30 minut, 30 jadłospisów. W książce znajduje się motywacja na każdy dzień, praktyczne porady dietetyczne i wskazówki treningowe oraz zdjęcia trenerki prezentującej wszystkie ćwiczenia opatrzone szczegółowym opisem.

Administrator

FAQ

Link nie działa ? Wyłącz AdBlock'a na czas pobierania.

Video poradnik przedstawiający wykonanie jednej z ofert.
Jak pobrać plik?

1. Po kliknięciu przycisku "POBIERZ ZA DARMO" powinno pokazać się okno z ankietą.
2. Wybierz jedno z podanych badań i wypełnij je.
3. Po wypełnieniu poprawnie badania (jeśli zostały wprowadzone prawidłowe informacje zostanie rozpoczęte pobieranie pliku) jeśli nie, spróbuj ponownie z innym badaniem. Mamy zwyczaj chronić nasze pliki zamkniętymi ankietami co oznacza,że trzeba wypełnić krótkie badanie. Badania są bezpłatne i tylko trwają kilka minut,więc albo wypełnisz i pobierzesz plik bądź nie. Mamy nadzieje,że nowy sposób szyfrowania plików przed nie powołanymi pobraniami (przez boty sieciowe) się ograniczy,a ludziom którym zależy na pliku i tak go pobiorą bez względu na ankiety.To jest to! Plik Pobrano! UWAGA Nie działa? Spróbuj inną ankietę.

18 komentarzy:

  1. Dziękuje za książkę! Za pierwszym razem jak pobrałam miałam jakiś błąd o uszkodzonym archiwum,ale to pewnie dlatego,że mam radiowy internet i często mi zrywa się połączenie podczas deszczu co nie umożliwia pobierania ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobrane jak już posiadam książkę to chyba czas się zmotywować i dup.. ruszyć ;) Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrane dziękuje za wrzutkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również szukałam tej książki,ale w końcu zaryzykowałam i pobrałam! Dzięki Serdecznie! Ja mogę jedynie polecić wypełnienie ankiety z "Wskaż zwierzaka i pobierz plik !!!" wszystko ładnie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? Wszystkich gorąco Polecam! Wszystko działa książka również jest ładnie opisana i na Ipada 5 w sam raz działa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku myślałam pewnie jakaś ściema,ale pomyślałam zaryzykuje co mi grozi przecież nie zabije ;P Wypełniłam ankietę Wskaż zwierzaka i pobierz plik !!! jak wyżej ktoś napisał i pobrałam rozpakowałam i co!? Książka identyczna jak w sklepie tylko w postaci ebook'a format pdf całkowicie za darmo! Z góry dziękuje za udostępnienie! Katarzyna Z.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloggerki polecają tą stronę dzięki za książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się to czyta na tablecie! Dzięki wielkie za udostępnienie i "stworzenie" takiego ebook'a! Czekam teraz z niecierpliwością na nową książkę Ewy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za udostępnienie książki jestem bardzo wdzięczna ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. ej jak pobrać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz opisane jak pobrać czytać nie umiesz? Proste i bez problemów pobieranie. Ja jeszcze raz dziękuje! Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Dziękuje serdecznie książka pobrana bez problemów czekam na nową ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny na blogspocie mi poleciły tą stronę. Pobrałam wszystkie pdf z tej strony są naprawdę ładnie zrobione! Widać, że ktoś musiał się przyłożyć i poświęcić trochę czasu!

    OdpowiedzUsuń
  13. PDF w sam raz na iPada. Pozdrawiam ze Stanów Monia:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Cię:* Tak bardzo szukałam tej książki.Czas zaczac cwiczyc na wakacje forma musi być dziewczyny ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego właśnie szukałam od dłuższego czasu,aż wreszcie tutaj trafiłam gdzie mogłam pobrać książkę w pdf:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może zaczynam późno ćwiczenia, ale przynajmniej mam zamiar zrobić coś ze sobą! Co do samego ebook'a nie byłam przekonana, ale teraz widzę same plusy jego niż zwykłej książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Usunięte zostaną posty wulgarne, obsceniczne i łamiące zasady dobrego smaku!